2010. január 31., vasárnap

Újabb munkák

Van néhány újság, ezeket mutatom. Először is a zoknikötés terén ismét haladtam: karácsony előtt fogtam bele ennek a zokninak a kötésébe. Azóta boldog tulajdonosa már koptatja is őket.
There are some new works, I want to show. Fist of all I made some steps forward in the field of sock-knitting. I started to knit these socks before last Christmas. Since then the happy owner received and wears them.


A másik egy nyári keresztszemes kép,
Isabelle Vautiertől. A mintát egy kicsit átalakítottam, kiegészítettem a felirattal. Kicsit szokatlan volt hímezni ezzel a színátmenetes fonallal, meg is szenvedtem vele. De a végeredmény kárpótol. Ajándékba készült egy kedves ismerősnek.
Another one is a cross-stitched picture from Isabelle Vautier. I modified the pattern a little bit, there are no words in the origial. It was hard for me to stitch with this multicolor yarn, but the result is really great. This was made as a gift to a friend.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése