2010. január 10., vasárnap

YETI zoknija

A Karácsony és újév nem telt el eseménytelenül: sok mindent alkottam, de kevés időt töltöttem a gép előtt. Így csak most mutatok néhányat, az eddig elkészültek közül.
1. Birthday Flowers RR
BEFEJEZŐDÖTT részemről ez az RR, amelyben olyan nagy örömmel vettem részt, és aminek a képeivel még adós vagyok. Most csak egyet teszek ide mutatóba, a soron következőt:

2. Yeti Zokni:
Családom némely tagja ilyen hideg időben szeret (kézzel kötött) jó meleg gyapjú zoknikat hordani, így kötöttem nekik egyet-kettőt. Nem ez volt az első zoknikötés életemben, de ez a mostani valahogy nem igazán akart sikerülni. Pedig csináltam kötéspróbát, mégis valahogy elsőre elszabtam:


A képen látszik, hogy az eredeti próbálkozásom csak egy Yeti-lábú páciensre lett volna jó. :))
A keskenyebbik zokni furcsa formája ellenére is pont passzentos lett, azóta a gazdája örömmel viseli. Nem egyszerű a zoknikötők élete...
Amúgy a zoknikötés még kísérleti stádiumban van nálam: nem vagyok teljesen megelégedve a sarok kötésének módjával. Az egyik oldala nagyon szép lesz, de a másikon valahogy nem túl szép lyukak keletkeznek, aminek az okát még keresem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése