2010. március 30., kedd

A múltkori kép a kötött sálról nem valami jó, felteszek ide mégegyet:
The last photo about the knitted scarf isn't that clear, now I put here a better one:

Mást is kötöttem még korábban: én is beleszerettem abba a bizonyos Shetland Triangle kendő mintába
Evelyn Clark-tól, és végre sikerült is megkötnöm. Csak egy kicsit túl kicsi lett ahhoz képest, amilyennek elképzeltem. Így aztán lehet, hogy majd lebontom a végét és inkább hozzákötök még az alapmintából, hogy legalább dupla ilyen széles legyen. De már így is nagyon tetszik, szerintem klassz ezzel a fonallal! A kész kendőről még nincs kép, csak ez a félig kész verzió.
Beforehand I knitted something else: I fell in love with the pattern from Evelyn Clark, named Shetland Triangle Lace Shawl. Now I managed to knit and finish it. It's a little bit smaller in size that I imagined. Maybe I will unravel the end of it and add some more from the main pattern, to double the size. But I like it very much, the yarn makes it really nice. I dont't have a pic of the finished shawl, just this one.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése