2010. június 4., péntek

YUPPÉÉÉ, Nyertem!!!!

Reggel megnéztem a Barka fonalbolt blogját, mivel ma járt le a nyereményjáték határideje.
És mit látok??? Életemben először, végre én is NYERTEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nagyon, nagyon örülök, és ezúton is köszönöm nekik!!!




Today morning I checked the new Barka Yarn Shop's Blog, (hungarian only) because this was the deadline for their giveaway.
And guess what happened: I WON, I WON, I WON!!!!!!
I'm so happy, and grateful - this is the first time in my life, that I won a giveaway gift.

3 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Én nem látom még az eredményhirdetést! Nem értem...

    VálaszTörlés
  2. A linked alapján odataláltam! És én is nyertem! :-)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Gabella, én is gratulálok neked!
    Kiderült közben, hogy a technika ördöge miatt idő előtt láthatóvá vált a nyereménylista. Valami RSS feed az oka, vagy micsoda.
    Mindegy, mostmár úgyis publikus, mostmár együtt örülhetünk az összes nyertessel.
    Hú, azt a sok csoda fonalat mind kipróbálnám!

    VálaszTörlés